Realizacje

Agmamito - etap III

Agmamito – etap III

2021
woj. wielkopolskieSwarzędz - Jasin
rozbudowa
pow. biurowca: 902 m2

Agmamito w Swarzędzu k. Poznania, to firma z rodzinnymi tradycjami, która tworzy i dystrybuuje tkaniny meblowe. Charakterystyczne dla marki są nowoczesne wzornictwo, wyróżniająca jakość produktów oraz przyjazna atmosfera współpracy, która panuje w firmie i odczuwalna jest przez Partnerów biznesowych. Na stronie Inwestora przeczytać możemy, że wszystko co tworzą jest wygodne, praktyczne, a jednocześnie piękne. Projektowane tkaniny z jednej strony są bezpieczne i komfortowe, z drugiej zachwycają designem. Projektując biurowiec dla pracowników Agmamito, kierowaliśmy się więc dokładnie tymi samymi wartościami i priorytetami.

Nowa część siedziby firmy to elegancki, 3-kondygnacyjny budynek biurowy o powierzchni użytkowej 902,1 m2 i wysokości w attyce 12,30 m. Obiekt zaprojektowany jest w konstrukcji prefabrykowanej o wymiarach zabudowy 15,65 m x 28,17 m. To budynek o prostej, geometrycznej formie architektonicznej, z loggiami zlokalizowanymi zarówno od strony wschodniej, jak i zachodniej oraz istniejącym zjazdem do doku. Obiekt zaprojektowano w konstrukcji murowanej ze ścianami ocieplonymi wełną mineralną w systemie fasady wentylowanej. Budynek jest niepodpiwniczony, z dachem płaskim, wykonany w konstrukcji mieszanej ścianowo-szkieletowej.

Biurowiec połączony jest funkcjonalnie z istniejącą halą magazynową, którą mieliśmy przyjemność realizować kilka lat wcześniej. Elewacja to połączenie aluminiowych paneli kompozytowych oraz siatki cięto-ciągnionej lakierowanej proszkowo. Biurowiec wraz z designerskim wyposażeniem i wystrojem wnętrz jest doskonałą wizytówką i wizualnym odwzorowaniem filozofii marki Agmamito. Dodatki takie jak stacja zasilająca auta elektryczne, filtry w szybach czy podłoga techniczna podkreślają nowoczesny charakter budynku i firmy.

REALIZACJA

Budowa

Wizualizacja

Porozmawiajmy o perspektywach współpracy

Jeżeli poszukujesz projektanta i niezawodnego wykonawcy biurowca, hali lub obiektu handlowego
– znalazłeś się we właściwym miejscu. Spotkajmy się i porozmawiajmy o Twoich planach.

    rozwińzwiń
    1. Informujemy, że administratorem danych osobowych wpisanych do formularza jest Amwin Sp. z o. o. z siedzibą we Wrześni (62-300) ul. Kaliska 1D (dalej jako „Amwin”). 2. Pani/Pana dane przetwarzane są w celu udzielenia odpowiedzi na kwestie w wiadomości do nas. Podstawą prawną tego działania jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO*. 3. Podanie danych jest dobrowolne, ale brak podania danych osobowych uniemożliwi nam udzielenie Pani/Panu odpowiedzi. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych są podmioty świadczące dla Amwin obsługę IT (np. oprogramowanie do wysyłki newslettera, serwery na jakich grodzone są dane). 5. Pani/Pana dane będą przetwarzane przez okres prowadzenia przez nas działalności. Podane dane w formularzu będą przetwarzane tak długo jak długo będzie to niezbędne do załatwienia sprawy poruszonej przez Panią/Pana w wiadomości do nas. 6. Ma Pani/Pan prawo do: 6.1. dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania, 6.2. żądania usunięcia danych lub ograniczenia ich przetwarzania, 6.3. wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych, 6.4. przenoszenia danych, 6.5. złożenia skargi do organu nadzoru (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych). 7. Jeżeli chciałaby Pani/chciałby Pan skontaktować się z nami w sprawie swoich danych osobowych można napisać pod adres email: . 8. Nie przekazujemy Pani/Pana danych poza Europejski Obszar Gospodarczy i nie profilujemy danych. Kiedy piszemy o RODO mamy na myśli rozporządzenie parlamentu europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
    Jeśli masz więcej informacji na temat planowanej inwestycji
    wypełnij formularz
    Więcej
    o nas